بسم الله الرحمن الرحیم

این مطلب بنا به سالروز حکم ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی نگاشته شده است...
.
.
.
کسی که روزی به عنوان یک مسلمان در هند زاده شد و رشد و نمو نمود. کسی که در خانواده ای به ظاهر مسلمان زاده شد. کسی که با تالیف یک کتاب کل جهان اسلام را چندین سال بهم ریخت. معلوم نیست چه دینی دارد و بارها تغییر دین داده و چندین مرتبه از پدر و مادر خود بدگویی کرده است که آن ها فقط نققشش مسلمانی را ایفا میکردند. کسی که با افراد بسیاری رابطه داشته داشته است. کتاب او بارها و بارها توسط  یهودیان چاپ شده است. و عملا دست یهود در نوشته های او به چشم میخورد.....

اما تحلیل بنده در این باره:::::::

بنده معتقدم تاثیر خانواده و اطرافیان در باطن انسان بسیار موثر واقع میشود.
وقتی زندگی نامه سلمان رشدی را میخواندم به او حق دادم که هیچ اعتقادی و تعصبی به هیچ چیزی نداشته باشد. میدانید چرا؟؟؟
آخر وقتی در خانواده ای مسلمان زندگی کنی و پدرت مشروب بنوشد و هیچکس از افراد خانه بویی از اقامه نماز نبرده باشند، دیگر چه انتظاری از یک بچه داریم که در این فضای کثیف و نفاق گونه زندگی میکند..
چه بسا وقتی بزرگ شود، از پدر و مادر خویش هم بدتر و اوضاعش فجیعتر شود.
در مورد سلمان رشدی همین نکته صدق میکند، در واقع او با نوشته هایش به همین موضوع اشاره میکند که: به چیزی معتقد نیست و از نور ایمان هم در دل او خبری نیست و در رابطه با موضوعی هر چه پول بیشتر به او بدهند در موردش مینویسد.
او کتاب را نوشت و مورد حمایت اروپا و آمریکا قرار گرفت، در حالی که طبق قوانین بین الملل هیچ کس و هیچ کشوری حق اهانت کردن به مقدسات ادیان دیگر را ندارد، و اگر این عمل صورت بپذیرد به طور قطع پیگرد قانونی دارد. اما همه کشورهای اروپایی و آمریکا مثل همیشه نقش روباه مآبانه ای بازی کردند و از او دفاع کردند.
به نظر حقیر صدور حکم ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی (ره) بسیار تیزهوشانه و دقیق است و ثابت کرد که فقه واقعی اسلام را، در سکوت کشورهای عربی و دیگر مسلمانان، تنها کشورمان ایران زمین پیاده کرده است.
البته چند سال بعد دوباره زمزمه ای از برداشتن حکم ارتداد بیان شد. اما رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای، شدیداً از دستورات امام بزرگوارمان دفاع کردند و حکم ارتداد همچنان باقیست.

البته مطالب دیگری هم داشتم، لذا به همین مقدار بسنده نموده ام.
باشد تا موجب رضایت حضرت ولی عصر ( روحی لک الفداء) قرار گیرد.


برادر کوچکتان : سعید جمشیدی